سعد زعفری هشجین
مسؤول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: ۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی طی شب‌های قدر و در قالب طرح آل یاسین برای کمک مؤمنانه به نیازمندان، در پارس‌آباد توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۲۳۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

کمک مؤمنانه| توزیع ۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در شب‌های قدر میان نیازمندان پارس‌آبادی

مریم نظام‌دوست صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارس‌آباد اظهار کرد: با کمک خیرین ۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در قالب طرح آل یاسین برای کمک مؤمنانه به نیازمندان و افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تهیه و در شب‌های قدر توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل روغن، برنج، مرغ، ماکارونی، سویا، رب گوجه‌فرنگی، نمک و نیز مواد شوینده و ضدعفونی کننده بوده که ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان و ارزش کلی این بسته‌ها ۴۰ میلیون است.

مسؤول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها ادامه داد: طی سال‌جاری با رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی، در چند نوبت بسته‌های غذایی با حفظ کرامت مددجویان، میان جامعه هدف توزیع شده است.

نظام‌دوست بیان کرد: مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان پارس‌آباد همزمان با عید سعید فطر آماده جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره مردم شهرستان است و در روز عید فطر دفتر مؤسسه باز خواهد بود.

وی گفت: شناسایی نیازمندان، احداث فضای آموزشی و فرهنگی، کمک به ایجاد اشتغال، جلب مشارکت مردمی و ایجاد تسهیلات در امر ازدواج از مهمترین اهداف این مؤسسه خیریه است.

ارسال نظرات